Αλληλέγγυα στην ERT OPEN, αλληλέγγυα σε κάθε συνάδελφο

KONSTANTOPOULOUΛέγομαι Μαρία Κωνσταντοπούλου και είμαι τακτικό μέλος της ΕΣΠΗΤ. Αποφάσισα να δεχθώ την πρόταση της ΔΑΕΚΔ ως υποψήφια στην Επιτροπή Αλληλοβοήθειας, μιας και το τελευταίο διάστημα, εξαιτίας της ανεργίας μου είμαι αλληλέγγυα στην ΕΡΤ OPEN.

Παρότι ασκώ το επάγγελμα της δημοσιογράφου από το 1993, αυτό που βιώνουμε τα τελευταία χρόνια στο χώρο των ΜΜΕ είναι από τις πλέον δύσκολες και δυσβάσταχτες εποχές στη δουλειά μας. Μακροχρόνια άνεργοι, ανασφάλιστοι συνάδελφοι, μαύρη εργασία, απαιτητικά και εξαντλητικά ωράρια, ανύπαρκτες συλλογικές συμβάσεις, χιλιάδες απολύσεις.

Μην ξεχνάμε ότι έκλεισαν πολλά ΜΜΕ, χωρίς να δοθούν αποζημιώσεις αφήνοντας ξεκρέμαστους πολλούς συνάδελφους μας, οι οποίοι αδυνατούν να καλύψουν τις βασικές ανάγκες επιβίωσής τους. Αποφάσισα να συμβάλλω στον αγώνα της ΕΡΤ OPEN εθελοντικά, ως αλληλέγγυα, ώστε να έχω πιο ενεργό ρόλο στα πράγματα και όχι να παρακολουθώ τις εξελίξεις από το σπίτι μου.

Τελικά αποδείχθηκε μεγάλη εμπειρία για την επαγγελματική μου διαδρομή. Η αλήθεια είναι ότι πολλοί συνάδελφοι σαν και εμένα -ως μακροχρόνια άνεργοι- έχουν προχωρήσει σε νέες εναλλακτικές μορφές εξάσκησης της δημοσιογραφίας, όπως αυτοργανωμένα Μέσα Ενημέρωσης και αλληλέγγυες δράσεις.

Θεωρώ ότι η Επιτροπή Αλληλοβοήθειας της ΕΣΠΗΤ πρέπει να έχει δυναμικό και δραστικό χαρακτήρα ώστε να αφουγκραστεί τις ανάγκες των ανέργων και πληγέντων συναδέλφων μας. Ουσιαστικά να δημιουργηθεί μια αμφίδρομη επικοινωνία μεταξύ συναδέλφων και Ένωσης, με βασικό σκοπό μας να συσπειρωθούμε και να βρούμε λύσεις στα προβλήματά μας.

ΜΑΡΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ, άνεργη – αλληλέγγυα ΕΡΤ ΟPEN,

υποψήφια με τη ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ & ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ, για την ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΟΒΟΗΘΕΙΑΣ

 

